Ühe peamiseks motiiviks blogida, on pidada päevikut endale olulistest asjadest nii, et see sul oleks alati online-s kättesaadav ja varundatud :) Sellega kaasneb võimalus ka seda teistele jagada ning saada soovi korral ka tagasisidet oma kirjutistele. Näitena saan tuua oma Mart Järvi käimise SpringOne konverentsil, kus ta kirjutas blogisse oma kogemuse kohe, et detailid ei ununeks, et huvilised saaksid anda tagasisidet, mida veel täiendavalt uurida.
Teiseks motiiviks pean ma kellegi arvamusliidri enda "reklaami", kus inimene väljendab ennast mingitel talle huvitavatel teemadel ning talle on kogunenud järgijaskond kuna ta on edukas. Näitena tooksin siin http://www.virgin.com/richard-branson.
Kolmas oleks ehk juba reklaamilikum veelgi, kus täna juba firmad peavad blogisid, et tutvustada oma arengut, uusi ideid, töötajate mõtteid. Raskekahurväe näitena saab tuua https://blogs.oracle.com, https://blogs.vmware.com.
Viimase variandina toon välja mikroblogimise, kui oma järgijatele (sinust huvitatud osapooltele) kiirete teavituste edastamise. Põhiliseks selle valdonna veduriks on twitter.com ja viimasel ajal populaarsust kogumas tumblr.com. Mikroblogimine on populaarne "kiirete" inimeste seas, kes ei jõua pahatihti kirjutada pikemaid jutte, vaid just lühikesi tabavaid mõtteid. Siin siis päeviku idee asendub pigem kommunikatsiooni vahendiga, näitena saame tuua meie oma presidendi säutsukonto https://twitter.com/IlvesToomas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar